Կոչական

  1. Գտեք նախադասությունների կոչականները և կետադրեք:

-Ես քեզ երբեք չեմ ների ,Մարկո՛ս, քո այդ վատ արարքը չեմ մոռանա:

-Աղջիկնե՛ր, մի քանի վայրկյանից ավարտում եմ աշխատանքս և կգամ ձեզ հետ:

– Դուք ամեն ինչ մոռացության եք տվել ,անամոթնե՛ր:

– Միայնակ զբոսնում ես ,փոքրի՛կ, միթե չես վախենում ավազակներից:

-Սրիկանե՛ր, այդ ամենի համար դուք դեռ պատասխան եք տալու: Continue reading “Կոչական”

Հետազոտական աշխատանք

  1. Գրում է, թե ում բլոգն է ուսումնասիրել՝ անուն ազգանունը, դասարանը:

     Ես ուսումնասիրել եմ  Հայկ Ղազարյանի բլոգը:Նա  3-2 դասարանում:

  2. Առանձնացնում է ապրիլի ընթացքում հրապարակված ամենահետաքրքիր նյութը, գրում, թե ինչով է դա հետաքրքիր և նշում է նյութի հրապարակման ամսաթիվը:
    Ինձ շատ դուր եկավ այս հեքիաթը ,որովհետև այն երևակայական էր: Հրապարկվել է ապրիլի տասին , սա էլ տեքստը     Թռչող ձվիկները   :
  3. Գտնում է մեկ նյութ, որտեղ կան 3-ից ավել կետադրական և ուղղագրական սխալներ, ուղղում է դրանք:

    Իմ տարբերվող մայրիկ

    Իմ մայրիկը շատ խելացի է և նա ինձ ամեն բանում օգնում է:Նա ինձ ամեն շաբաթ- կիրակի ինձ տանում է կինո նայելու կամ շաբաթ գնում ենք տատիկի և պապիկի մոտ,

    և եթե ես ուզում եմ գնամ կիթառի կամ սպորտի: Նա աշխատում է բանկում: Ամառային արձակուրդին մեզ տանում է այլ երկիր կամ քաղաք:

  4. հաշվում, է, թե մարտից մինչև ապրիլի 20 տվյալ սովորողը քանի նյութ է հրապարակել իր բլոգում:

    Այդ տղան մարտից մինչև ապրիլի քսանմեկ դրել է 27 նյութ :